Uuuuusch

Hej!

Jag får typ panik! Kom på att det är final på Melodifestivalen idag! D: Mamma kommer sitta i soffan och bara: "Oh, vad mysigt det här är! :D"  Ebba har jag ingen aning om vad hon kommer göra ikväll (typ säker på att hon ska va hemma, men vad ska hon göra liksom?) och pappa vill säkert se på nån "Eventyrsfilm" och jag kommer dö av tråkighet! Vendela är i Romme och jag vill va med henne men det går inte! :( Jag är liksom sugen på att gå ut och typ köpa godis och ha pickninck i skogen i skolan och sånt, men ofta mina kompisar vill det... Skulle vara nice att va med Matilda hemma hos henne och ha pickninck :D Vet inte om hon kan va... Ååååååhh, har så tråkigt!!! Vänta... Nu kom jag på en ide! Ska ringa Matilda :D


Kommentarer
Postat av: Klara

Vad var din idé då? ;)

2012-03-16 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0