Lite nödvändig fakta:

SAKER JAG ÄR RÄDD FÖR:

1. Ödlor och grodor

2. Gerbiler (Ser så bitiga ut! Dom ser också läskiga ut!)

3. FÖR mörka rum

4. Trånga rör (T.ex vattenrutchbanor)

5. Skitgamla hus (fast dom kan också vara spännande)

Okej, den här är typ egentligen hemlig, men jag säger den ändå:

6. När man är ensam hemma och ska trycka på spolknappen på toa! :O Då känns det som att nåt ska hoppa upp ur toan eller nåt och då springer jag skitsnabbt ifrån!

7. Clowner!  (jag har inte sett filmen Det men jag är ändå rädd för dom!!)

8. Skumma människor

9. Speglar

10. Att tända eld på en tändsticka

Det finns säkert fler saker jag är rädd för, men kommer inte på mer.

SAKER JAG GILLAR ELLER ÄLSKAR:

1. MUSIK!!

2. Kompisar

3. RITA & MÅLA!!

4. Pyssla

5. FAMILJEN!!

6. VENDELA!! (My BEST friend) <3

7. Vara ute i skogen eller typ varsomhelst

8. Film (tycker sånt är intressant och SKITKUL!)

9. Spela The sims 2

10. Typ alla årstider (Mest sommaren, me alla är typ lika bra)

11. Blogga!

12. Djur (Särskilt mina kaniner!)

13. Fota

Finns mycket mer saker jag gillar/älskar, men dom får nog inte plats :)

Hejdå! :D

P.S!

Sakerna var inte i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0