Hej

Hej!

När jag sitter och läser grejer från typ 2009, 2010 och början av 2011 skäms jag och skrattar för att jag skrev så pinsamma saker och ointressanta och typ öörghh! Jag spärrar upp ögonen och typ tänker "Hur FAN kunde jag lägga in den här muppbilden!!??" Sen får jag typ panik, så jag ska nog byta blogg. Radera den här och göra en ny. Dom gamla inläggen är ju seriöst pinsamma! Och jag har inte några direkt "värdefulla" inlägg. Liksom, bilderna finns ju på kameran och så. Kan skriva den nya adressen i ett inlägg här så mina "läsare" (om jag har några) kan läsa min nya blogg. Fast det känns lite jobbigt att radera denhär… Aja, jag måste kunna prova på sånna här saker, jag vill INTE va en liten lort x)

Hejdå, bloggen… :'( Kommer sakna dig fast ändå inte…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0