Stan

Hej

Jag, mamma, Ebba, Vendela, Emma och  Mia var i stan igår och shoppade. Först skulle bara jag och mamma åka men sen ville Ebba följa med och vi hade sovit över hos Vendela och Emma så då frågade vi dom om dom ville följa med. Jag köpte en "Pippitröja" men jag hade tänkt att köpa en t-shirt och strumpor på Rockzone, men vi var på typ andra sidan av stan och det skulle ta jättelång tid att gå dit så vi var bara på en massa tråkiga affärer... Sen åt vi på Pizza hut och efter det så åkte vi hem. Men jag ska åka till stan imorgon efter ridningen och då ska jag, mamma och pappa se på bio och sen ska jag köpa lite saker :) Vi har inte bestämt film än, men det kan vi göra sen. Oj, blev ett ganska långt och tråkigt inlägg men japp...


Såhär mycket blev det inte direkt...

HeJdÅtvTabLå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0