Men asså, booring!

Hej

Jag har jättetråkigt just nu! Asså, det finns typ inget att hitta på! Hatar måndagar förresten... Okej, jag har inget postitivt att säga... Så ni behöver inte kolla på detta inlägg och tycka det är roligt. För det är det verkligen inte. Jag har nog inte skrivit tråkigare och ointressantare inlägg sen jag sög på att blogga (2009 och 2010, nu har jag väl blivit lite bättre?) Juste, jag har målat naglarna. Bara svart. Onej, jag började tänka på en skiiiiiiiiiiiiiittråkig sak nu! På onsdag ska vi ha orienteringsdag i skolan på Rudan!!! :( >:( Hatr orientering! Men hejdå, sluta läs! Jag är faktiskt irriterad nu!

Hejdå. Prutt.


Kommentarer
Postat av: Klara x)

Men du, jag och Tess hade det faktiskt ganska kul på rudan när vi orienterade. Vi skulle ha tagit alla om inte Tess hoppade i diket som du sa att hon skulle! xD Men jag har en ny blogg nu som jag tänker skriva ganska mycket på så kolla om du vill jag skrev in den där det står URL/Bloggadress vet inte om du kan se det men ha det gött då! :)



//

Klara

x)

<33

2011-10-02 @ 11:28:00
URL: http://www.Klarabra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0