Fredag! :-)

Hejsan, hejsan! :-)

Jag har varit sjuk hela veckan (förutom måndag) och det har liksom varit ganska mysigt, men ändå jobbigt att vara så sjuk såklart... Och förlåt att jag inte har bloggat på länge :/ Jag har precis sett på vem som åkte ut på Idol.  Det var Amanda P som åkte ut och jag blev inte så ledsen direkt... Aja, innan Idol så lyssnade jag lite på musik och hihi medans mamma såg på Idol själv ( :( ) så spelade jag, Ebba och pappa Guitar Hero :P Sedan spelade jag liiite trummor, sedan blev det lite tråkigt för dom höll på med med sina regler och då tyckte jag det blev ap-tråkigt, så jag gick upp och gav mamma sällskap och lyssnade på musik och kollade på omröstningen av Idol (Japp, som jag redan sagt...). Jag lägger in en Paramore-låt som jag nyss lyssnade på ;) :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0