>:(

Hej

Vår data har cp:at! Igen... Igår spelade jag sims, och då funkade den visst jättebra, jag gjorde en familj med bara kändisar :) Jag hann bara göra två simmar, den ena var Hayley Williams (sångare i Paramore) och det blev fett likt henne som hon ser ut i verkligheten! :O Sedan gjorde jag Lady GaGa och det blev sådär, fanns ingen bra frisyr! Men sminket blev bra ;) Hon fick en såndär frisyr som hon har i... ööh... Paparazzi-videon tror jag. Hihi, Lady GaGa blev mamma till Hayley xD Men nu går det inte att använda våran data, jag har använt Ebbas hela tiden i typ en månad! Det är därför jag typ inte kan lägga in bilder från kameran :( Aja, har typ inget mer att skriva...

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0