Fredag

Jag har tråkigt, men jag ska titta på film. Mamma och Ebba kommer hem om typ en timme  och pappa har bedminton =/ Jag har suttit vid datorn kanska länge nu, så det vill jag inte göra. Idag hade jag mitt rosett hårspänne (som jag hade på discot)  och två tofsar. Annars brukar jag inte ha uppsatt hår, det är snyggare med utsläppt, men det var faktiskt riktigt snyggt idag. Men vi hade idrott i skolan idag så jag la mitt hårspänne på min tröja medans jag var i gympasalen. När jag skulle dusha efter så såg jag hårspännet, men när jag hade klätt på mig färdigt så fanns det inte där!! Då letade jag överallt i omklädningsrummet så jag gav upp och gick till fritids istället men då hade jag inget att va med så jag gick hem lite tidagare. Åhh, varför ska just mitt fina, fina hårspänne va borta!!???
HEJDÅ

Den jag hade är högst upp till höger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0