Fin dag! <3

Tja!
Idag var det jättesoligt =) Jag och Ebba har varit ute hela dagen. Mamma och pappa jobbade idag, så vi var själva. Men vi var inne när vi tittade på sommarlovsmorgon och ritade sista sidan  i min "Top model" målarbok. I den boken finns det olika tjejer som man kan rita egna kläder på. 

Dagens outfit:
Tunika- Kappahl
Thigst- Lindex


Dagens pooltemperatur: 23 grader, rekord hittils!


 
Nytt Kp nummer kom när vi öppnade brevlådan! =D


Pappa hoppar ner från kanten...
- Och leker med sig själv! XD



HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Klara XD

Jag vet det var sååååååå soligt idag!<33 Det var sååååååååå skönt!!=D Jag kollar din blogg typ hella tiden.Clara kan vi typ vara på måndag?Mina föräldrar har separerat!!=(

2010-06-24 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0