Sjuk idag

Hej allihop!
idag är jag sjuk. Jag är förkyld. Det började onsdagen förra veckan. Men då var jag bara lite hostig. Idag har jag lite ont i huvudet och hostar lite då och då. Men igår hostade och nös jag hela tiden. Idag är det bättre, jag och mamma hade tänkt att hon och jag skulle vara hemma själva idag eftersom att jag inte orkade vara i skolan idag. Men på morgonen när Ebba skulle sminka sig så spydde hon i handfatet... örrk XP Så hon fick vara hemma också. Mamma hade tänkt att jobba till typ k.l ett och sedan skulle hon vara hemma med oss. Nu tittar Ebba och mamma på "gost whishper" på tv. Det vill inte jag se så jag spelar lite dator nu. När programet är slut ska jag gå till dom och stänga av datorn. Nu har jag inget mer att skriva, så HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0