Roligt med ridning!

Idag har jag ridit. Förra gången jag red, så frågade min ridlärare om jag kunde byta ridgrupp. Inte för att jag va för dålig, men jag behöver träna på att galoppera. Nästan varje gång alla i min grupp ska galoppera (man behöver inte) så vill inte jag. Då sa jag och mamma attt det gick bra. Gruppen som jag rider i nu har samma lärare och rider en timme före. Jobbigt med att gå upp typ kl 9 på en lördag! Men jag älskar att rida så det gör inget =) Vi galopperar en och en i den här gruppen. I min förra har vi redan galopperat en och en så vi galopperar sammtidigt. Det gikllar inte jag, så jag fick byta grupp. Men jag har bestämt att när jag har blivit mycket bättre på att galoppera så vill jag byta till min förra grupp. Den känns mycket tryggare eftersom jag har ridit i 4 terminer med den.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej:)

Läste din "Om Clara", såg att du spelar trummor, det gör jag med:)

Kika gärna in på min blogg:)

2010-02-04 @ 22:23:16
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej, jag tror inte heller att du är en "nerd":D

2010-02-06 @ 16:17:57
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0