Lite vad jag har gjort =)

Hej allihopa!

I lördags var jag och min familj och tittade på teater. Vi tittade på "Dracula". En film av Viktor Rydbergs gymnasium. Den handlade som på den riktiga filmen. Innan teatern åt jag på den godaste resturangen jag någonsin har ätit på! Det var en resturang med taimat. Det var också jätte mysigt där inne, lampor nästan överallt! och målade väggar och lite trä statyer (som var små) lite här och där. Om du vill se hur det såg ut i så kan du gå in på deras hemsida:http://www.kohphangan.se/bilder-s.html. Ja... så var min lördag. Idag slutade jag skolan k.l 12.00! Man kunde gå på fritids, men palla det... Jag är till och med förkylld så jag orkar inte vara i skolan mer. Jag tänkte bara vara hemma och titta på film och sådant.
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0