Shopping!

Hejhej =)
Idag ska jag shoppa lite i stan med mamma och ebba. Det ska bli jättekul! Det var typ 100 år sedan jag skrev ett inlägg på bloggen  Men nu är jag tillbaks XD! På måndag är det sportlov och jag har inte planerat så himla mycket. En dag ska jag vara på mammas jobb =) Dåligt är att man kan inte va inne på roliga hemsidor :/ T.e.x som kpwebben, spela.se och sådant. Hoppas att man kan gå iin på blogg.se för då kunde jag ta med mig kameran och lägga in inlägg på min blogg! Jaja, jag får väl drömma mig bort litegrann men snart ska jag åka. Jag måste bara borsta tänderna (har inte gjort det än XD). Såklart kommer jag ta med mig kameran när jag åker.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0