Shopping runda i Handen Centrum

Idag var jag med min bästa kompis Linn! Vi var i handen centrum och shoppade. Jag köpte inget, men Linn köpte 2 tröjor. Till mellis åt vi på Mc Donald's och när vi hade gått runt i lite butiker så fikade vi lite på Kondotori Paus. Jag tog en cocos boll och Linn tog 2 masariner. Jag var i handen centrum med min kompis Matilda och då provade jag 2 tröjor i omklädnings rummet på kappahl. Jag kunde välja på en tröja (för att jag hade ett presentkort och ett rabbatkort) och jag valde en jätteskön långämad tröja mot en t-shirt. Idag hittade Linn den när vi var inne på kappahl och köpte den, så vi kommer ha likadana tröjor (jag ska köpa den när jag har råd.), men det gör inget. På H&M fanns det typ 3 tröjor som kostade bara 49 kr styck! Så Linn köpte en av dom, jag tänkte det men jag hade inte råd (jag hade 20 kr med mig). På Mc Donald's såg jag att Ebba och hennes kompisar satt och åt mellis där, så vi började prata med dom litegrann. Linn har en blogg, så läs den! http://linnelena.blogg.se/. Ebba har också en blogg, men jag har redan den som en länk, klicka på den!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: clara

Jag menade i fredags var jag med matilda i handen, men idag var jag med linn där.

/Clara från denna blogg

2010-02-10 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0