Längesen!

Hej allihopa!
Idag har jag ridit och det var kul... Jag har inget att skriva direkt :/ Jo förresten! När jag va med Klara i min klass så ville vi köpa bananasplitt (glass, marräng, banan, chokladsås och vispgrädde.), men det fick vi inte av mamma :( Men hon lovade att vi skulle köpa det på fredag istället (men då får ju onte Klara, men jaja... XD). Men såklart så glömde mamma det igår. Så vi ska äta det idag istället :) Någon som ska se på melodifestivalen ikväll? Jag tycker det är töntigt och tråkigt, men jag vill se första gången och se vilka som är med. 
 Hot or not??
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hot! Hot! Hot! :P

2010-02-06 @ 16:19:03
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0