Jag kom inte in på branbergen :'(

Igår sökte jag in till branbergsskolan i sångklass när jag ska börja i 4:an. Innan så¨var jag hemma och övade på alla låtarna jag skulle sjunga och sådant. När jag skulle åka till skolan (brandbergen) för att sjunga så gick det inte så himla bra när jag skulle sjunga "lalalalala!!". Det var det första  jag sulle göra så jag var lite nervös också. Man fick reda på det på kvällen, men då var jag och tittade på när Ebba (syrran) red. Pappa var hemma så han svarade och då sa de att jag inte kom in =( De sa att jag sjöng lite falsk, men jag råkade bara göra det en gång! men egentligen så vill jag hellre gå i orkesterklass som Ebba. Men då måste man gå i 6:an och det är ju om typ 2 år, pallar inte vänta... Men aja, nu går det inte att ändra på saken.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sjunger jättebra!

Alla gör fel iböland :)

2010-04-18 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0