Hemma igen

jag kom hem typ för en halvtime sedan. Jag tog lite bilder men en bild på en staty av en räv blev det filfel på så jag kunde inte lägga in den =( men alla andra gick =) Dety blev inte som jag trodde med dagen, det var nästan bara Ebba som köpte kläder så jag fick ont i fötterna av att stå och vänta med mamma när hon skulle prova kläderna. Men jag blev iallafall nöjd med vad jag köpte (3 saker). Här kommer lite bilder!
Ful min på mig XD

Håller i påsarna

sakerna jag köpte va: En jeansjacka (ska ha i vår), en bok och Sims 2 H&M fashion prylpaket (kostade bara 159 kr för sims!)

Jag hade lite finkläder idag (vet inte varför)
HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Clara

jag menade att sims bara kostade 99 kr!!

/Clara från denna blogg

2010-02-28 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0