Bra helg!

Hej allihopa!
Idag är jag hemma från skolan eftersom att jag har jätteont i min hals, så jag orkade inte gå till skolan idag, men på tisdag ska jag det. Idag har jag inte lika ont som igår, för då k'ändes det som att jag hade en sten i halsen XD I fredags så va jag hemma hos min kompis Klara och sedan när pappa och Ebba skulle hämta mig så åkte vi till Linnea (vårann kompis) och hon skulle klippa oss. Jag klippte bara topparna. Sedan hade Ebba och jag en kompis hemmma som skulle sova över hos oss. Hon heter Olivia (jag tror att hon också har en blogg men kan inte namnet på den). Vi tittade på en film som hette "Under ytan", den var ganska bra asso den var ju skithemsk! Jag gillar egentligen inte våldfilmer men den här var rätt okej. Egentligen är den filmen från 15 år! :O Men mamma var med. i lördags hade Ebba match, men efter det så åkte vi till våra kusiner som är 4 år =) (deras lillebror Sigge är snart 2 år och har börjat säga mamma, oj, aj och boll XD). Ebba har tagit kort på dom typ förra månaden, vi hade med oss kameran i lörsags och tog lite kort på dom och jag/Ebba ska kanske lägga in dom någon gång. Jag tog en jätte rolig bild på Harald 8en av dom) när han hade satt på sig dykarglasögon! XD Jag tänker sätta in den bilden om vi får. För vi måste ju fråga deras föreldrar om lov först!
HEJDÅ!
P.S!
Visst var det längesen jag lade in ett inlägg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0