En slappardag =)

Hej!
Idag är jag bara hemma med pappa för att mamma och Ebba ska åka till åland. De ska va där tills på söndag. Idag har jag typ inte gjort någonting förutom att handlat lunch & middag, matat hamstrarna, tagit ett dopp i poolen och målat om på mitt rum. Jag ska måla väggen mörkbrun (nästan svart), för att jag jag har haft den rosa sedan jag var liten. Vi har hunnit att måla om det vita till ny vit, men snart ska vi måla den rosa sidan till brun.
Mors, mors!
P.s!
Ebba tog med sig kameran till åland, så jag kan inte ta bilder.


Kommentarer
Postat av: Klara XD

Bajsiga Ebba!! Fast man kan lägga in via mobilen. Jag kan visa dig nästa gång vi leker!<3 Var det skönt att bada? Du tycker ju att det är så kallt! Jaja. Tjaba, tjena, HEJDÅ!=)"."

2010-08-13 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0