Värsta rasten!

Hej igen!
Nästan alla killar i min klass har ett bandy lag. Den här rasten så tittade nästan hela skolan på när dom hade match. Laget heter "Tigers". Jag vet att d e lite töntit men d spelar ingen roll... Nästan varje rast så spelar dom en match (brukar inte va så många som kollar). De skulle spela mot 5:orna och deraslag heter "Juniors" d e så FULT tycker jag. Jag trodde självklart att de skulle förlora men dom lädde hela matchen. Sedan i slutet gjorde "juniors" 2 mål typ och då när d ringde ut så vann dom. Förresten, på morgonen så hade jag träslöjd och jag gjorde färdigt min ask. Den ska mamma få i jul klapp.
Clara

Kommentarer
Postat av: Hannna

coola namn dom hade x)

2009-11-16 @ 16:41:06
URL: http://thody.blogg.se/
Postat av: Klara

Jaa jag vet vi hade en klak och sjöng massa tigers sånger som Jesper och dom andra hade hittat på.Den bästa låten gick så här:När the tigers vesar klorna,när the tigers vesar tenderna,när the tigers är på ge oleole.

2009-11-23 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0