hejsan alla!

Idag i skolan så va det rätt tråkigt! Det enda som va kul va att göra en mars blid. Så ni fattar så gjorde min klass en almanacka i skolan igår när vi hade blid. Man skulle man göra en egen. Vi han bara göra januari och februari (igår). Men idag målade vi och ritade mars. På bilden skulle man måla med brunt och rita med kladd krita en tussilago. Alla va tvungna att göra likadant. Det tycker jag e jätte dåligt! Fast som tur e så blir bliderna faktist jätte fina! Nu har jag inte något att skriva om. Hoppas att ni tycker det jag skriver om e intressant! HAHA! själv tycker jag inte detXD
ha d bra!
Clara

Kommentarer
Postat av: Klara

Aaa jag vet.

2009-11-23 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0