Hallå!

Hej!
Igår va jag hemma hos min klasskompis josefin! Det var kul... Jag tittade på "Hannnah Montana the movie" med henne. jag gillar inte Hannah Montana men jag måste bara säga att filmen va faktist bra! Dom va töntiga men det spelar ingen roll. Igår åkte jag också skridskor med klassen. Det var jätte kul faktist, jag lärde mig att åka mycket bättre, asso jag kunde bara åka långsamt förra året... Jag vill egentligen ha hockey skridskor för att mina konståknings skridskor är lite trånga :S Linn (min bästis) ska se new moon på bio med sin mamma idag och jag tänkte följa med. Men när jag ringde pappa så fick jag inte :( Det var för att den började kl 7 så då skulle jag komma hem typ halv 10. Jag fick inte heller för att jag hade sett på bio med henne i söndags.

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0