Mina julklappar

Nu har jag laddat upp bilden på mina julklappar och så här ser dom ut:

Jag fick:
Black Star parfym
Snobben pyjamas
Häst skrivbok & en lila glitter penna
Grå Hello Kitty tunika
Jeans tights
Nitskärp
Helllo Kitty Necessär
Tre nagellack i färger: Rödglittrig, röd och lila.
Hello Kitty mini spegel
 mascara (jag använder det aldrig men kanske på ett kalas)
Min drömklänning
Guinnes rekord bok 2010
Amanda Jenssen skiva Happy Land
Ice age 3 film
Biobiljett till Twilight new moon
Två presentkort på Kappahl
pengar
Tefat som man åker på i vintern
Choklad
Jag fick väldigt många julklappar, och jag blev riktigt glad för dom! :)
HEJDÅ!
Clara
P.S
Hoppas ni fick en god jul och roliha julklappar!

Kommentarer
Postat av: Tova

Guuuuud va snygg kläning!!



Jag är TOVIS_BRA på Kpw

2009-12-28 @ 09:48:05
URL: http://coolaaoutfitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0