Julafton imorgon!!!

Jag fattar inte att det är julafton imorgon! Hela december har gott jättesnabbt känns det som. Varje år är det så mysigt på kvällen  tycker jag, eftersom vi åker till mormor och morfar (tar typ bara 5 minuter att åka dit) och när vi kommer in så har dom på tv:n och då är det tomteverkstan :) (asso det där som är varje år). Vi tittar en liten stund på tv, sedan äter vi mat. Mitt favorit program på julafton är: Tjuren Ferdinann, Kalle Anka & den knäppa fågeln, När långben kör husvangnen, Karl Bertil Jonssons jul och jag tror faktist att jag tycker alla program är bäst XD Jul maten är så god!! :P Varje år tänker jag att jag inte ska tjata om när vi ska öppna julklapparna, men det kommer automatiskt ut att jag gör  det ändå :S Snart ska jag pynta granen (när mamma & pappa kommer hem).
HEJDÅ!
P.S
Jag önskar er en riktigt god jul! <33
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0