Jaa!<33

hej alla läsare!
Undrar ni varför jag är så glad? DET ÄR FÖR ATT DET ÄR JÄTTEMYCKET SNÖ UTE! Som jag har längtat! Jag har till och med väntat enda till 1 december! I lördags började det snöa men dagen efter (när det va lucia) smälte snön bort :( Men imorse såg jag att det kom en himla stora snöflingor fallande :D När jag skulle gå till skolan (med Linn och Klara) så var nön typ upp till tårna. Det slutade snöa typ k.l 12. På rasten kastade de flesta i klassen snö bollar på väggen/på någon annan, Joshua (en i min klass) började kasta snöbollar på Linn. Vi gick till Helena (min fröken som sagt) och sa till henne (inte för att vara skvallerbytta). Vi sa också att några andra ksatade, så Helena tog upp det med dom efter  rasten, för att varje år så har hon sagt till alla att det är förbjudet att kasta snöboll på skolan. Sedan blev alla lyckliga i alla sina dagar... VAD SÄGER JAG!XD Leva lyckliga i alla sina dagar :S Jag måste skria färdigt nu så jag inte blir galenXD
HA D BÄST SA EN HÄST:S
CLARA


                                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Fin blogg! ♥

2009-12-14 @ 22:12:16
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0