*Host, host!*

Hej
jag e sjuk idag :( Jag blev det igår i skolan. Efter halva dagen i skolan ringde Helena (min fröken) till min mamma, så när hon ringde klart så fick jag gå hem. Efter  typ 2 timmar kom hon hem från  jobbet (det tar rätt lång tid att åka från hennes jobb...) och va hemma med mig. Medans jag väntade såg jag på tv och läste nya KPnummret. Det var super dåliga program, som: "hurra för Kalle!", "I drömmarnas trädgård", "storasyster & lillebror" och lite mer. Idag har pappa varit hemma med mig och jag jag hostar typ hela tiden! Men ändå så har jag haft en rätt så bra dag. Jag ska vara hemma imorgon med och på fredag e det luciatåg i skolan. Men ändå så e det inte så kul att bara sitta i publiken. Förra året i 2:an klädde alla 2:or ut sig till tomte nissar och tomte nissor och 5:orna e lucia, tärna och stjärn gosse.
Hostiga kramar av Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0