Hej :)

I lördags var jag med mamma i farsta centrum. Jag tog en massa bilder när jag va där med Ebbas kamera! Men när jag skulle lägga in dom på datorn så hade jag inte haft minneskortet i kameran så jag kunde inte klägga in dom :( Jag och mamma va inne på "lagerhaus" och skulle köpa en present till min klasskompis. Jag hittade en spar bössa som jag ville ha, den hade dollar märket på och jag tog kort på dom. Sedan hittade jag ett par knäppa glasögon, det stod "cool" på dom, där man har ögonen i var oen och cet och let var på sidorna och dom tog jag också kort på. Mamma hittade en tuggummi maskin så den köpte vi till Linn (inte min bästis, men en annan Linn). Vi gick också in på "panduro hobby" och köpte lite  pyssel. Det pysslet var rätt dyrt så det gick åt typ 400 kr :S XD. Vi fickade en stor jätte god kanelbulle också. Efter det så gick vi in på "Lindex" och sist till kappahl. Där tog jag kort på min drömklänning. Den är rosa med svarta rutor och en svart rosett. Dagen efter ( på söndan) så bakade vi lussebullar. Vi tog kort och då var minneskortet i :) Så vi tog lite bilder så när jag har tid så kan jag sätta in dom på bloggen.
HA D BÄST!
//Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0