Hej alla bloggare! :D

Idag snöar det för fullt! Jätte roligt tycker jag! Alldelles nyss hade jag en kompis hemma som heter Klara (vi heter samma namn, men jag stavas med c). Först tittade vi på tv, men när vi hade tittat på typ 3 avsnitt så gick vi upp på mitt rum och körde 5 kamp :D Jag hade 2 rätt så stora plast lådor som jag och Klara satt i XD Jag hade en liten rosa matta, vi höll i kanterna på lådan och försökte åka genom att nästan hoppa och sammtidigt sitta ner. Det gick faktist rätt bra men Klara vann (såklartXD). Som nummer 2 skulle vi ha dragkamp, rättare sagt DRAK-AMP! Asso, jag hade en gosedjurs drake som var lång som en orm, så vi drog i den XD Men vi tröttnade efter typ 40 sekunder. Så vi skulle göra 3:an istället. Men jag va jätte nödig av skratt så jag sprang ner till toaletten. Vi kom på att vi skulle ha bowling i mitt rum! Ja, asso jag har som en trädocka som man kan öppna så den i blir mindre och mindre. Vi skulle öppna alla som att ha som käglor och så skulle vi ha nogon stor studsboll som bowling klot. Men när vi skulle börja så ringde Klaras pappa och sa att hon skulle hem :( Knäpp 5 kamp va?! XD Jag har flera vintertips att ha ute! :) man kan göra snögubbs tävling, skidor på tomten XD (det gjorde jag och Ebba förra året, riktigt pinsamt) och snöbolls krig!
HA D BÄST!
CLARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0